Hejsan mina änglar.

Jag var inne i stan och gissa vem jag möte?
Jo självaste Måns Zelmerlöv!!... Måste säga att han såg bättre ut på tv.
Går man tillräckligt mycket på stan så träffar man en massa kändisar. Eller ja en eller två om man har tur.

Snar är det dax att välj a universitet för min del, eller om ett år snarare. jag har ingen aning om vad jag vill syssla med eller vilken inriktining jag vill satsa på. Visst jag går på teknikprogrammet just nu, men det känns som om jag kanske har valt fel. Nä jag vet nog att jag har valt fel. Men vad ska jag göra då? Jag kan inte hoppa av och gå om, det skulle kännas konstigt. Men i alla fall jag ska välja universitet, med det är lite svårt att försöka hitta någonting man vill hålla på med, med tanke på att det ända jag vill är att shoppa och va rik. In my dream kan jag ju säga. Min bästa polare Johanna, jätte trevlig tös, hon vet vad hon vill hålla på med och går redan igenom olika universitets kataloger . Himla tråkig grej att göra, men viktigt. ja just det jag och min bästa polare delar den här sidan tillsammans. Så om storyn ändras så är det bara Johanna som bloggar. Jag e föresten Anna. Det ä vi som ska ta över världen.
Åh just det, har vi naturprov nästa vecka Johanna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0