I love you baby

Två dagar kvar tills det är helg, jag blir deppig av att tänka på det. Hur ska jag orka två dagar i plugget? Man gör ju inget kul, men visst tar jag det seriös på studerandet. jag längtar tills jag får träffa min underbara pojkvänn. Bättre kille finns inte, sämre tjej än jag finns absolut inte. Hur ska jag kontrollera mina egotrippade behov? Hur mycket jag än försöker, så slutar det med att jag alltid gnäller på honom som en jävla gnällkäring. Han är beundransvärd som står ut med mig. I love you.
Hoppas vi hittar på någonting kul i helgen. Jag är inte så medveten om olika tillställningar som finns inne i stan, förr var jag alltid det men senare tid har jag uppskattat hemmakvällar mer. Vad fan, håller jag på att bli vuxen eller?
Vet du någon tillställning som är värt att gå på så informera mig.


Kommentarer
Postat av: sarah

hej hej!!!!!!!! slutaaa!!!! ha choklad som bakgrundsbild jag blir sucktad!!!!!!!!!!!!! hehe!!!

2008-04-03 @ 18:11:26
Postat av: Denise

ja, jag har nog sett att du börjar bli lte gråhårig ;)

2008-04-23 @ 14:22:42
URL: http://denise90.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0