hej hej

ja nyss vägde jag mig , det stod 45-45.5 kg typ nåt sånt. alltså har jag gått ner lite mer,vilket är häpnasdväckande. I helgen åt jag choklad, baklava som inner håller nästan bara socker, chips, kakor, kexchoklad. Ganska mycket onyttigt.

      


Och efter detta sån trodde jag verkligen att jag skulle gå upp i vikt. Jag har sett att mina valkar har kommit tillbaka. Men på vågen så hade jag gått ner, konstigt. Idag så ska jag träna och plocka körsbär i trädgården. Senare kanske färga hårt.
Tråkigt att det är så dåligt väder ute, dystert och det blåser, igår regnade det häftigt.

Jag har inte pluggat nåt i sommar, vilket är inte bra. Efter som att jag har rester i Fysik. Jag trodde att jag skulle plugga, men har inte orkat. Och vi börjar plugget snart. :(      Kram Anna

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej, jag har försökt att få tag på dig, kan du ringa mig?? KRAM

2008-08-07 @ 22:44:56
URL: http://zantara.blogg.se/
Postat av: Johanna

ring mig så fort du ser detta

roger hälsar

2008-08-09 @ 16:43:32
URL: http://zantara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0