Mamma Mia ?!

Jag är så trött på allt som har med mamma mia att göra, folk undrar har du sett filmen?? Nej, jag vill inte se filmen, jag nöjer mig med soundtracket. Alltså jag vill inte säga att jag hatar filmen, (jag har ju inte sett den) men det är något som får mig att villa spy galla över den. Men jag skulle nog hellre vilja se LOVE GURU med mike myers. Jag tror att jag kommer att kissa på mig av skratt. Den killen är ju helt crazy....
Kolla bara in alla hans andra filmer, jag läste en tidning på bussen och dom kritiserade filmen och sa att det var en tråkig film. Jag tror att jag bara kommer att smälla av. Om du går och ser den filmen och hör någon skratta högre än alla andra, kommer det att vara jag. Syns på närmsta bio salong:D
Kram Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0