Nu är jag tillbaka igen, efter en lång tid utan att blogga

Hihi, lovade att jag skulle börja skriva mer, men nu ska jag börja igen. Det första jag kan säga är vad som har hänt.
1. Denise fyllde år den 3:e så jag och anna köpte en goodie bag med smink:D (vem vill inte ha)
2. Anna fyller år i morgon (31 augusti) 18år!!! Hurra hurra hurra...!
3. Jag fyller år den 5:e september nästa vecka!!!! Jippiiiii!
4. Jag gjorde slut med min pojkvän efter nästan 5år. Ibland växer man sig starkare, ibland växer man sig svagare. Vi har bestämt att vara vänner, (vi har ju gått igenom en massa) han kommer alltid att finnas i mitt hjärta!
Men nog med allt tråkigt.
Nu sitter jag på jobbet och bloggar, kollar på bilder och snackar med min kusin från Thailand. Jag bara längtar mig bort till på fredag, efter skolan så ska vi åka med Tallinks kryssning till ÅBO!!!! Med den nya partykryssningen Galaxy! Svin dyrt men helt klart värt det. Vi alla fyller ju 18!!! 

Kommer att skriva mer ikväll, MVH (snart 18) Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0