Dag 19 på Zm

Jag är egentligen klar med min metod, med det skadar inte att forsätta lite gran. Eller det ser inte ut som jag forsätter. Jag äter mer nu, och får lite ångest av det. Ni skulle ha sett hur jag åt i lördags och i söndags. Min mage är fett tjock nu. Jag åt två stora wraps i fredags och i lördags råkade jag äta chips också, typ två små näven.
Lördag:
Till frukost åt jag två till tre wraps också. En wraps mestod av 1-2 matskedar kött och massor av grönsaker och sås. Lunch 200g ungstekt märgpippa och 5 skivor potatis och 2.5 st grönsaksspett.

Jag tränade i Fredags och i Lördags.

Söndag
Frukost:  2-3 dl Spagetti med skaldjur i tomatsås.
Lunch: två chorizo med bröd. Ni måste fatta hur mycket fett det är i korvarna. Jag kommer garanterat bli av med min fina mage.
Middag: en yughurt.

Jag ska forsätta träna så mycket och äta det jag vill förutom godis, kanske chips. Jag ska köpa massor av färska dadlar för de smakar sött och är super goda att äta vid soffan.. Hur som helst det är dax att bära klänningar och kjolar. Känns lite ovant. Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0