En eller två sista koll

Ja jag åker som sagt på torsdag. Gud vad jag kommer att sakna Alex. Himla svårt det här. Och så fyller mamma år idag. Har proppat i mig tårta, kaffebröd och bulle, ja just det friterade räkor också. Både före och efter fikat åt jag friterade räkor. Mår så himla dåligt nu.

'Jag kom på en sak, förra inläggen jag skrev så sa jag att jag skulle frossa i mig massor av onyttigt. Jag började redan för ett tag sen. Nu kommer den stora frågan: Hur i helvete ska jag kunna se bra ut i bikini på semestern? Jag tänkte inte på det,hehe. Men om jag ska frossa, vilket jag redan har, så kommer jag inte se så bra ut i bikini. Det var ju det jag ville bland annat. Att se snygg ut i bikini. Nu är det kört, skit,skit,skit..Hur kunnde jag missa det? Det är ju det man gör på semestern,bada! Nu kommer ångesten fram. Känner mig redan så tjock. Jag får rå banta nu.

Jag brukar inte träna när jag är på semester, utan sitta och slappa och äta och njuta, men i år kanske jag gör det. Äta vet jag inte hur jag ska göra. Andtigen svällta mig och inte träna eller träna och äta eller träna och svällta mig.  

Jag har jätte mycket att förbereda innan resan, måste titta på tv och shoppa och åka till stan. Massor av saker liksom.

Johanna, Denise och Danielle ska åka till grönan nu på onsdag, de frågade om jag ville följa med. Så kul att de ska åka på grönan en dag innan jag ska iväg. Jag kan ju naturligtvis inte följa med pågrund av sista minuten packa och ordna. Ni vet ju själva hur det är dagen innan man ska åka iväg någonstans.

Jag hade pengar som jag skulle spara och spendera på resan och presenter. Men vi har inte hunnit iväg på nån resa förrän jag har spendrat upp mer än hälften av semesterpengarna. Det är inte klokt. Jag tänker varje gång att jag måste spara. Men så fort jag ser en rea på nån snygg tröja eller byxor så inhandlar jag den. Typiskt. Jag har handlat två tröjor, smink, tre byxor, örhängen, hårklämmer, telefonkort och presenter till mamma på mindre än vecka, typ. Jag har varit och handlat 4-5 gånger på denna vecka ochh varje gång har jag handlat nått för det pengar som jag skulle "spara". Senaste gången jag shoppat var i morse vid 10.50 tiden. Jag sprang som en galning in till farsta centrum, handlade fort som attan och sprang ut från cetrumet. Det var inte mycket folk på en måndag morgon i farst C. Så de som såg mig första gången jag sprang in i cetrumet fick se mig andra gången springa ut ur cetrumet. hihi jag sprang i högklackat så de hörde mig också. Det typ ekade i hela byggnaden. Sen fortsatte jag svettig och varm löpandes till bussen och från bussen till tågen för att sedan missa tåget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0