Äntligen dag 14

Förlåt att jag inte har skrivit nåt under de senaste dagarna. Jag hann inte. Jag har jobbat på Ösmo marknaden I helgen ganska mycket folk. I lördags i alla fall. Nu har jag tjänat lite shopping pengar. Som jag ska handla upp i belöning för  mina två veckor på Zetterbegsmetoden. Den funkar bra. Men det visste jag redan HiHi..

Jag ska inte sluta med den här metoden utan forsätta så långt jag har nåt min riktiga mål som är ganska skrämande. Jag tänker inte berätta nu.

I Lördags åt jag till frukost: lite yoghurt, te
Lunch: skippade det, hann aldrig, för mycket kunder.
Midddag: Tre wraps.. hihim Jordgubbar och annanas

Södags frukost: Några vindruvor och te
Lunch: Thaimat, 1,5 dl ris och 1,5 dl kött och kyckling och massor av grönt. Ja just det tre vårrullar. Hehe
Middag: Spagetti med tomatsås, jättegott.
Jag gick från Ösmo ända hem till mig. Bra promenad. ca 3-4 km. inte så mycket men i alla fall nåt. 

Jag har tränat från i måndags nu. Har benvärk. Jag har sett att jag har blivit smalare där jag vill. Men det räcker inte.
Jag väger 46,8 kg tror jag. Ska bygga på musker och förbränna fett. Jag måste äta rätt med det är svårt att veta vad man ska äta.

Idag är det onsdag och jag ska mäta mig imorgon på morgonen. Jag ska se hur mycket jag har tappat kring det områden jag skäms för.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0