Dag 3 Detox update

Idag har jag börjat att röra mig mer på rasterna, jag och Anna var ute och gick i ca 10min.
Mina måltider idag:
Frukost: 2dl frukt (banan och äpple) +frön och nötter, en dl varmt vatten och citron +grönt te
Lunch: Lite majs och morötter + en banan, ett glas vatten
Middag: Potatis, linssoppa och hembakade chips.

Idag har jag mått pissdåligt, sa inte så mycket om det till Anna, vill inte oroa henne. Min mage har varit orolig hela dagen och jag har mått illa. Känt mig yr och trött, orkar inte riktigt göra något. Hoppas att det blir bättre imorgon. Stod framför spegeln nyss och kollade på mina lår. Förut fanns det en påbörjan till celluliter, nu är det nästan slätt. Gud vad bra det känns att slippa se ut så här.
image29
Många kramar J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0