Dag 8 zetterbergsmetoden

Igår var det en vecka sen jag började med metoden. Det har gått bra men inte tillräckligt bra som jag hade hoppas på.

Igår var vi ute och åkte båt med klassen, vi stannade till vid en ö med fin strand. Där grillade vi. Killarna grillade hamburgare och korv. Jag och Johanna grillade vegetrariska grillspett. Det var faktiskt jätte gått. Johanna hade kommit över soja korvar och Halloumiost som var jätte jätte god att grilla.Jag jag hade det osten hemma men trodde inte det var god så jag lät det ligga kvar i kylskåpet. Det blir väl en jätte succé för johanna i och med att hon får typ bara äta tråkiga maträtter. Korven och osten blir hennes nya höjdpunkt. Jag tyckte mer om de grillade annanasen och championerna. Gud vad gott det var, det söta smaken kom verkligen fram i maten när man grillar det. Jag älskar grillad mat. Ja just det vi grillade några bitar äpple också. Det smakade som äpplepajs äpple.

Det var första gången klassen verkligen gjorde nåt tillsammans utanför skolan. Hur kul som helst. Roligast var när båten träffades av vågor och det guppade som fan.

Förutom grillningen så åt jag lite i skolan innan. Det mestod av majs och morötter, lite knäckebröd, tomat, lite pytte fisk och Mjölk.

När jag kom hem så gjorde jag och mamma lasagne, jag såg till att skippa såsen och osten på min del av lasagneformen. Det var gott.

Sen tillbringade jag kvällen med att träna och träna. Lår och ben,mage och rumpan, armarna och ryggen.

Kram anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0