Dag1 på Zetterbergs metoden

Igår fick jag för mig att jag åt för mycket och att det var för mycket olja i pytt i pannan. Så jag gjorde det enda somm jag visste, jag spydde upp allt, jag vet det är äckligt. men jag kunde inte låta bli, det var en lite tvångstanke tvinga mig till det. Jag får såna ryck ibland.

Idag
Frukost: Te, varmvatten med citron saft (Äckligt) jag fattar inte hur johanna står ut. och 1/4 del sur äpple.

Lunch: Lite majs, lite rivna morötter, en liten broccoli, lite pytte ris, tre tugga knäckebröd. Mycket mjölk.

Jag har druckit jätte mycket vatten idag.
Har ont i huvudet redan och det bullrar och gör ont i magen. Känner av lite yrselmed det är normalt med tanke på att jag gör det här.

Ps
  Johanna du är jätte duktig kämpa på!!!
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0