Dag3 på Zetterberg metoden

Igår höll jag nästan på att skippa träningen. Efter bloggandet så skulle jag lägga mig en liten stund för att vila och kolla på tv, men det slutade med att jag somnade till 20.30. Typiskt alltså. Sen orkade jag inte träna efter det, men efter ett klunk vatten och och envishet lyckades jag få upp ögonen. Jag tränade ca 27 minuter sammanlagt, men jag tittade på tv samtidigt så det blev en timme. Hihi 


Frukost: Te En och en halv lingongrova utan smör med lite leverpastej. 1 dl varm vatten med citronsaft. Sen en dl proviva nyponsoppa. (Rekomenderas till de som har ont i magen).

Lunch: lite mosat poatis 1/4 dl. Massor av ärtor,majs och paprika, lite rivna morötter, lite pizza sallad och en skiva morot dopat i konstig sås. Tre tugger av knäckebröd. Två glas mjölk.

Konstig nog blev jag inte så hungrig eferåt. Inte alls snarare.

Men en sak som jag har märkt, min maga har krånglat på de få dagarna som jag har kört Zetterbergsmetoden. Jag tror det beror på att magen håller på att vänja sig med allt.
Magen känns mörbulltad, ont, bullrig , uppsvälld av allt vatten. Jag blir även orolig i magen.

Middag: vet inte riktigt än, kanske tomatsoppa med lite kött och massor av grönsaker och te att dricka.

Jag ska se om jag kan hålla mig emot frestelser,man vill ju se bra ut i bikinin i sommar. På helgen är jag hos min kära pojkvän och håller mig inte uppdaterad.

I helgen ska jag köpa en massa frukt på hötorget så jag kan leva på gott samvete. Men ingen träning tror jag. Kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0