Detox diet

Nu hart jag bestämt mig för att prova den omtalade detox dieten, man ska äta enligt detox reglerna i två veckor. Vi får se vad som händer.


Detox, kort för avgiftning, är avskaffandet av potentiellt giftiga ämnen från kroppen. Även om detox är främst tänkt på som en behandling för alkohol-eller narkotikamissbruk, termen används också för att hänvisa till kost, örter och andra metoder för att undanröja miljö-och kostvanor toxiner från kroppen för allmän hälsa.


Idag är det den första dagen och då serverade de pizza och taco i skolan. Tur jag hade eller hur, men än så länge har jag klarat att hålla mig undan, men det är bara första dagen. Nu får jag försöka hålla mig till frukt och grönt, det svåraste för mig är nog att inte äta kött eller salt. Men om jag klarar det här så vet jag att jag kommer att må mycket bättre.
Vi får se hur det går imorgon.

image27
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0