Final

Nu har jag gått på detoxdiet i två veckor. Jippi äntligen klar. Här kommer mina mått:
Läng: fortfarande ca 167cm

Kg: 64

Midjemått: 74cm

Stuns: 98cm

Mage:
Lår: 58cm
Arm: 28cm
Bröstvidd: 83cm

Okej... mina gamla mått:
Längd: ca 167cm
Kg: 66
Midje mått: 79cm
Stuns mått: 102cm

Mage: 90cm
Lår: 61cm
Armar: 29cm
Bröst vidd: 85cm

Man märker ingen skillnad så mycket på vågen, men när jag mäter så ser man att jag har gått ner några centimeter lite varstans. Jag ska fortsätta att äta rätt, inte så mycket med kolhydrater, godis och chips. Men nu får jag äntligen äta kött!!!!
Jag ska belöna mig själv med en weekend trip till Riga, åker nu på fredag. Lovar att ta en massa bilder.
Många kramar Johanna<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0