fortfarande dag 7 på ZM

Jag åt tacos till middag, super gott. men jag åt inte wrapsbröd, för det hade vi inte men jag åt inte heller majschips fast vi hade det i alla fall. :) Utan min middag såg ut så här: Massor av sallad, gurka, tomat,lök och lite lite tomatsås.Ca två matskedar köttfärs och stark chilisås plus två glas mjölk. Det är gott faktiskt. Jag blev jätte mätt på det här, det trodde jag inte.

Idag åt jag lite majs och morötter och lite annat till lunch. orkar inte skriva.

I alla fall så ska vi på utflykt med klassen imorgon. Matsäck och 10kr till båtpengar är det som gäller. Jag vet inte vad jag ska ta med mig. De flesta vill väl grilla korv eller tar med sig grillad kyckling. Jag måste tänka på vad jag äter, men samtidigt så vill jag inte sitta där med klassen och knapra på en morot eller nåt. De skulle tro att jag var knäpp.

Jo en fantastisk grej som jag har fått ut av den här Zetterbergsmetoden. Eller ja jag vet inte om den är bra egentligen, men jag tycker det. Min hunger är kontrollerad. Jag känner mig inte alls lika hungrig jämt som de första dagarna på denna metod. Jag hade då hungrighetskännsla hela tiden. Men nu verkar den nästan bort blåst. Jag kan känna att min mage vill ha mat, men jag har inte längre en stark behov av att fylla magen med mat längre. Helt otroligt. Även fast jag inte har ätit på jätte jätte länge. Jippiii. Nu ska jag gå och träna lite mer och göra lite läxor
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0