Fortfarande dag två på Zetterbergsmetoden

Ja men det är ju så typiskt!
Igår kväll klagade jag på att jag åt för mycket och fick ångest efteråt.

Gissa vad jag gjorde nu då på middagen?

Åt för mycket, jag skulle laga mat idag till familjen eftersom jag kom hem först. Men jag var jätte hungrig och kunde inte vänta på att jag skulle laga färdigt middagen.
sÅ JAG ÅT I FÖRVÄG

Middag: 1 dl ris, två köttbullsliknade grejer fast avlånga. kanske 10 gram styck och såna där gröna långa grönsaker, sockerärtor eller någonting jag kommer inte på det nu. Chilisås massor.
Ännu värre efter det tog jag en mörk bröd utan smör med prickig korv på.
 Det var bara för att jag såg min syrra äta macka. (Mina små syskon kom hem strax efter mig)

Jag har nu lagat mat, det ble mos och korv och sallad. Själv åt jag inte det för jag har ju som sagt redan ätit...

Ahhhh samma kris som igår, nu får man ju nästan ångest igen av allt svullande, det här hände igår också. Och man borde ju tycka att vid det här laget så borde jag lära mig nåt av det ,att jag aldrig lär mig.



Nu ska jag gå och träna igen, jag tycker att det är super tråkigt och drar alltid ut på det. Kul att ni tittar.... :) Hoppas att ni inte är neagativ inställd till vad jag gör. Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0