Fortfarande dag1 på Zetterbergs metoden

Jag och Johanna har varit ute och tagit rask promenad två gånger. På rasten.
Sen har vi varit och vägt mig.

Jag är 154 cm och väger 47.5 kg
Jag ska gå ner 1-2 kg inte mer, får se om jag lyckas..

Jag har kramp i magen och känner mig dissig. Tror att det beror på att jag inte har ätit tillräckligt. Metoden innebär att jag får äta kött, lite av det bara och mycket frukt och grönt men helst lite av det också. Man ska äta ofta per dag och dricka jätte mycket. Det känns väldigt skönt att få äta lite kött i alla fall, Johanna får ju inte äta det alls. Men båda våra metoder innebär attt frukt och grönt är ok.


Imorgon har vi nationella i engelska, jag måste äta en stadig frukost, hur ska det gå?


kram Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0