Knepig helg.

I onsdags fyllde min alex år, han fick en tårta av mig som han i princip åt upp själv :) och sen fick han massor av pengar så han kunde köpa själv det han ville, det är ju så svårt att hitta den perfekta presenten. Jag har varit ganska grining på helgdagarna, ingen bra sällskap precis för min födelsedagsbarn. Jag önskade att jag var på bättre humör. Framför allt eftersom han har jobbat över så mycket förra veckan, på valborg också! Men i fredags var vi lediga, super skönt. Han har varit som en prins i helgen och tagit väl hand om mig, fast det borde vara tvärtom. Hihi.. Han fixade frukost och lunch och gjorde allt som jag bad honom om för jag var sjuk.

I Lördags var vi inne i stan och tittade på Iron man ganska bra om man gillar action i överdriven mägd.

image25 kram A

Kommentarer
Postat av: Camilla

Haha jag funderar faktiskt att se Iron Man jag med ;)

2008-05-06 @ 19:04:12
URL: http://cellena.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0