Zetterberg metodenmått

Nu har jag mätt mig och resultaten är här:
När jag började på Zm då vägde jag  mig i skolan och då hade jag ätit innan och hade kläder på mig. så då stämde inte vågen riktigt exakt.  Då skrev jag frågetecken.
Men när jag mätte mig andra gången då hade jag ätit också men hade nästan inga kläder på mig då stod det 46.8 kg. Jag har väl gått ner 1-2 kg max.

Tidigare
Vikt: ?

Midja: 68
Höft: 87.5
Lår: 51
Arm: 25.5
Mitt på valkarna: 81.4
Mellan valkarna och längre ner på midjan: 78.5
Precis ovanför höften, där det är som smalast: 82.5 - 83

Nu:
Vikt:46.8kg
Midja: 62.5
Höft: 86
Lår: 50.5 ....inte mycket, men bra det.
Arm: 25.7 inte mycke ökning.
Mitt på valkarna: 78
Mellan valkarna och längre ner på midjan: 74
Precis ovanför höften där det är som smalast: 81.6

Resultaten är bra, men jag ska forsätta tills jag är nöjd. Jag tränar ungefär 17 stationer varje dag. Förutom på helgerna. Jag har märkt en stor skillnad på min mage, den är finare nu, ni vet plattare, mycket plattare och vältränad, jag är lite chockad. :) Nu känner jag mig friskare och mer tränad. Jag älskar att leva på Zetterbergsmetoden.
Nu ska jag gå och träna lite till och försöka få upp maten, jag åt för mycket, Middag: två Wraps med nästan bara grönsaker. Kram Anna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0