Zetterbergsmetoden dag 7

Förlåt jag skrev inget igår. Men det hände inte så mycket igår.
Jag hade ätit lite i skolan och gått med stavar i 40 minuter. Sen kom jag hem och åt middag. Spydde upp 3/4 delar av maten och sov två timmar. Jag vaknade och tränade lite. ja det var i stort sett allt.

I helgen så berättade jag för alex om min nya grej som jag skulle göra. Han förstod mig och tyckte att det var bra att jag tränade mer. Men han ogillade att jag åt så lite. Så det känndes skönt att slippa konflikter. Det känndes så skönt.

I fredags så åt jag en halv hemmagjord hamburgare som bestod av lite kött,gurka ,tomat, lök och tomatsås. en halv yoghurt. Massor av te.

I lördags så känndes det som om jag åt alldeles för ofta. Och jag fick lite ångest. Men vi tränade som fan. Vilket känndes bra. Vi var till och med ute och gick.

I södags så åt jag lite mindre men tränade stenhårt. Jippiii

Jag har mätt kring min kropp och har sett förändringar. Till och med Alex sa att det syntes. Jag har mindre mage och dem feta äckliga valkarna kring höften är nästan borta. Men jag är inte nöjd, jag vill att valkarna ska bort helt liksom magen. Det kommer bli svårt.  Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0